Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

PRODAJNI POGOJI: 

  1. Splošni pogoji prodaje
    Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.
  2. Sklenitev pogodbe
    Pisno naročilo je obvezujoče za kupca. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.
  3. Shranitev pogodbe
    Vse sklenjene pogodbe se hranijo na Klemen & Donna d.o.o. na Zaloški cesti 143, 1000 Ljubljana. V primeru, da naročnik želi kopijo sklenjene pogodbe, jo lahko dobi na omenjeni lokaciji.
  4. Dobavni rok
    Običajni dobavni rok je 3 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. Če blago dostavimo ali obvestimo stranko, da je blago pripravljeno v tem času, se smatra kot da smo obvezo izpolnili. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih moramo dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po naši krivdi ali v primerih, ko nam niso blaga dobavili dobavitelji in to lahko dokažemo, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru da je dobavni rok daljši od 14 dni, kupec lahko stornira naročilo. Stranka je upravičena do odškodnine le če je napaka na naši strani. Z naše strani smo dolžni stranko takoj obvestiti o podaljšanih dobavnih rokih. Če blaga ne moremo dobaviti, smo stranki dolžni takoj vrniti denar. Dobava traja le do konca razprodaje zalog. Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo naročila, če kupec ni poravnal vseh svojih obveznosti.
  5. Ponudba artiklov: Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine avto-kozmetika.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino, plačila s kreditno kartico ali plačila z nakazilom na TRR.
  6. Cene in plačila
    Vse cene vsebujejo DDV. V primeru da je naročilo dobavljivo več kot 14 dni po pisnem naročilu, veljajo trenutne cene, razen če ni bilo drugače pisno dogovorjeno. Če se cene spremenijo med naročilom in dobavo, smo upravičeni do spremembe cen. Plačila so možna s kartico, po predračunu ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju, vam za dostavo blago zaračunamo dostavo na ozemlju države Slovenije po ceniku DPD Slovenija). Klemen & Donna d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
  7. Cena izdelkov
    Cena izdelkov je cena s spletnim popustom in je namenjena vsem uporabnikom spletne strani avto-kozmetika.si. Cena vsebuje DDV.
  8. Veljavnost ponudbe na naši spletni strani 
    Ponudba velja do objave nove cene artikla oziroma do razprodaje zalog.
  9. Slike artiklov 
    Slike artiklov so simbolične.
  10. Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43. členom ZVPot
    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V primeru navedenega odstopa od pogodbe bomo potrošniku vrnili vsa opravljena plačila takoj, ko bo to mogoče, najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Ravno tako se vrnitev blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  11. Neizpolnjevanje obveznosti in preklic pogodbe.
    Če kupec ne izpolnjuje svojih obveznosti in je v zamudi s plačilom, smo upravičeni da naslednje dobave izvedemo le na podlagi predplačila. Klemen & Donna d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Klemen & Donna d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Klemen & Donna d.o.o. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
  12. Status lastniških pravic
    Dobavljeno blago ostaja naša last vse dokler računi niso plačani.
  13. Poškodbe pri transportu.
    Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko da ni poškodovana. Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik. V obeh primerih obvestite tudi nas o poškodovanem blagu. Če ste napisali zapisnik, vam bomo takoj poslali novo blago. Zaželjena je tudi fotografija poškodovanega paketa ali izdelka.
  14. Stroški nepravilnih dostav.
    V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Kurirskih stroškov ekspresnih dostav ne sprejemamo.
  15. Variacije v kvaliteti
    Majhne napake, ki se običajno pojavljajo v prodaji, kot so variacije v kvaliteti, barvi, obliki, teži, designu in so tehnično neizogibne, niso razlog za reklamacijo.
  16. Pristojno sodišče
    Za vse spore je pristojno sodišče v Ljubljani.
  17. Podjetje ni član nikakršnih kodeksov
  18. Identifikacija dobavitelja
    Klemen & Donna, trgovina in storitve d.o.o.
    Sedež podjetja: Zaloška cesta 143, 1000 Ljubljana, Slovenija
    Davčna številka: SI43676901
    Matična številka: 3648419000
    Vpis v register: Poslovni register Slovenije: Srg.2009/32583 (Okrožno sodišče Ljubljana)
    Elektronski naslov za kontakt: info@avto-kozmetika.si
    Telefonska številka za kontakt: 01 429 31 78
  19. Internetne povezave na našo stran,
    Klemen & Donna d.o.o. se distancira od vsebine in dizajna vseh strani, ki so lahko povezane na našo stran avto-kozmetika.si in izjavlja, da na njih nima nobenega vpliva.
  20. Razno
    Ti pogoji in naše poslovanje veljajo pod zakoni republike Slovenije.

 

NAROČILO BLAGA:

V spletni trgovini avto-kozmetika.si poiščete artikle in jih dodate v košarico. Nakup nadaljujete in ko izberete vse želene izdelke, kliknite na povezavo »Košarica«:

  • Korak 1: preverite vsebino vaše košarice
  • Korak 2: v primeru da bi želeli naročilo spremeniti: 1) v kolikor želite dodati nove izdelke, jih poiščite v spletni trgovini in jih dodajte s klikom na ikono »DODAJ V KOŠARICO«; 2) v kolikor želite izdelek preklicati/odstraniti iz košarice kliknite na levi strani vrstice izdelka »X«, ki bo odstranil izdelek iz košarice.
  • Korak 3: izberite način dostave ali prevzema izdelkov
  • Korak 4: za nadaljevanje kliknite gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«
  • Korak 5: vnesite podatke za dostavo in morebitne opombe
  • Korak 6: preglejte povzetek nakupa in izberite vrsto plačila
  • Korak 7: odkljukajte, da ste prebrali in da se strinjate s pogoji poslovanja spletne trgovine in s klikom »KUPITE ZDAJ« potrdite nakup.

 

Način plačila Postopek izvedbe
Bančno nakazilo Na vaš elektronski naslov bo avtomatsko poslan povzetek naročila z naročenimi artikli. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo takoj ob prejetem naročilu tudi obvestili. Na podlagi prejetega povzetka naročila izvršite bančno nakazilo in v namen plačila vpišite številko naročila. Rok za izdajo začne teči najkasneje naslednji delovni dan po prejemu obvestila o izvršenem plačilu. V primeru, da plačila ne prejmemo v roku 3 delovnih dni, bomo naročilo obravnavali kot stornirano. Paket naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov v dveh delovnih dneh po prejemu plačilu.
Po povzetju Povzetek naročila bo avtomatsko poslan na vaš elektronski naslov. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Pošiljko naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od izvedbe vašega naročila.

 

NAČINI PLAČILA:

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu paketa poslanega po povzetju
  • z gotovino ali kartico ob prevzemu (velja spletna cena)
  • z nakazilom na račun podjetja Klemen & Donna d.o.o. (po naročilu – velja spletna cena)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

DOSTAVA:

Blago kupljeno v naši spletni trgovini, bomo dostavili kamorkoli v Slovenijo. Večina izdelkov našo trgovino zapusti isti ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.

Dostava blaga je možna z dostavo DPD Slovenija ali z lastnim prevzemom v naši poslovalnici v Ljubljani, na Zaloški cesti 143. Strošek dostave blaga z DPD dostavo za področje Slovenije je 4,50 €. V primeru nakupu nad 40 € je strošek dostave brezplačen.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko: +386 (0)1 429 31 78 oziroma na elektronski naslov info@avto-kozmetika.si.

 

POSTOPKI ZA VRAČILO BLAGA:

 

Kako zamenjati blago

Če bi radi zamenjali ali vrnili blago, prosim sledite spodaj navedenim navodilom.

  1. Zapakirajte blago ki ga želite vrniti v paket.
  2. Priložiti morate kopijo računa.
  3. Pošljite blago na sledeč naslov:
    Klemen & Donna d.o.o.
    Zaloška cesta 143
    1000 Ljubljana
    Slovenija

 

GARANCIJA (12  mesecev):

Produkti in storitve imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa produkt zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Dovolite nam, da vas opozorimo še na to, da pri vračanju produktov v reklamacijo ali garancijo priložite dopis z opisom okvare (napake) ter kopijo računa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino žal ne sprejemamo.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV:

Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32. člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.

 

STVARNA NAPAKA:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančne opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  1. odpravi napako na blagu ali
  2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  3. blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  4. vrne plačani znesek.

 

Kdaj je napaka stvarna?

  1. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  2. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  3. artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  4. je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Klemen & Donna d.o.o.